Herlev J 12.2 |
Hvidovre 2 |
|||||||||||||||||||||
6 |
0 |
|||||||||||||||||||||
(1-0) (2-0) (3-0) Se liveopdatering her : KLIK HER Se kamprapport: KLIK HER |
||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
Sidste gang de to hold mødte hinanden endte
det med en sejr til 4-0 til "hvepsene" fra Herlev. Det var en kamp
præget af godt Hvidovre spil og samtidig med mange gode muligheder
for at komme på scoringstavlen.
Så udgangspunktet til dagens kamp var, at
man skulle tage de gode takter med på udebanen.
Desværre var Herlev en anelse mere flyvende
på skøjterne og var generelt mere pucksikre. De var så pucksikre at
de ikke ville slippe pucken når først den var kommet under kontrol.
Så det skulle have været nemt for vores piger at fokusere på
puckførende spiller. Men det gjorde tøserne desværre ikke.
Herlev-spillerne havde for nemt ved at
udspille angreb og forsvar - men havde heldigvis store problemer mod
Silke i målet, der spillede med stor autoritet.
Men kampen endte med en sikker sejr til
hjemmeholdet på 6-0. Og det var ganske i overensstemmelse med spil
og chancer.
For at sige det kort - vi havde ikke mange
kvalificerede chancer på mål, og det var altså skidt.
Og så er det altså på tide at flinkeskolen
bliver lagt på hylden, piger. Vi spiller drenge-hockey og der var
utallige muligheder for at sætte nogle tacklinger der kunne gøre
"nas" på modstanderen. Tacklinger sætter ikke bare spilleren ud af
spillet når han bliver ramt, men tærer også gevaldig på
modstanderens kræfter, så det for en gangs skyld kunne være os der
havde overtaget i sidste periode.
Nok om det - vi skal træne hårdt på at
blive bedre til skøjteløb, puckkontrol og det fysiske skal lige
trimmes.
Der var gode takter, som tidligere skrevet,
hos målmanden og noget af det defensive spil, der faktisk også
lykkedes.
Vi var desværre ramt af sygdom og skader
under kampen, og det influerede naturligvis også på spillet - så
ordene til pigerne er:
Kampen er glemt og vi fokuserer nu på de
træningskampe der kommer i den nærmeste fremtid. Her kan vi få øvet
de ting som ikke gik så godt i dag.
IB |
|
|||||||||||||||||||||
|